کفپوش سرامیکی ، جدیدترین مدل ها و پاسخ به 5 سوال رایج
کفپوش سرامیکی ، جدیدترین مدل ها و پاسخ به 5 سوال رایج
دو شنبه 7 تير 1400 ساعت 11:49 | بازدید : 63 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

این مقاله قصد داریم به 5 سوال بسیار متداول مخاطبان در مورد انواع مختلف سرامیک کف پاسخ دهیم. اگر شما نیز درگیر خرید و انتخاب انواع سرامیک کف منزل ، سرامیک آشپزخانه ، سرامیک کف مغازه ، سرامیک کف تراس ، سرامیک کف حیاط ، سرامیک سرویس بهداشتی یا سرامیک کف پارکینگ هستید ، حتما این مقاله را بخوانید.

آنچه در زیر خواهید خواند:

کف سرامیکی کف پذیرایی بهترین رنگ چیست؟
آیا سرامیک کف مات بهتر است یا براق؟
انواع طرح های کاشی کدامند؟
قیمت انواع سرامیک کف چگونه محاسبه می شود؟
تفاوت بین انواع سرامیک کف و سرامیک دیواری چیست؟
کف پذیرایی سرامیکی
کف سرامیکی کف پذیرایی بهترین رنگ چیست؟
سوال شما: ما در حال بازسازی خانه های 60 متری هستیم و تصمیم گرفتیم از سرامیک برای بازسازی کف خانه استفاده کنیم. به نظر شما بهترین رنگ برای کف سرامیکی اتاق نشیمن کوچک کدام است؟

پاسخ دقیق: برای انتخاب رنگ کف سرامیکی پذیرایی و به طور کلی انتخاب انواع سرامیک کف خانه ، توجه به محوطه و فضای کم یا زیاد اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا رنگ کف سرامیکی خانه در بزرگ شدن یا کاهش آن نقش تعیین کننده ای دارد.

کف پذیرایی سرامیکی رنگ تیره
به طور کلی بهتر است از سرامیک های رنگ روشن برای فضاهای کوچک استفاده شود. اگر فضای زندگی شما به اندازه کافی بزرگ است ، می توانید با خیال راحت سراغ رنگ های تیره بروید.

سایه های مختلف قهوه ای از رایج ترین رنگ ها برای سرامیک کف است. سرامیک های طرح پارکت را نیز می توان در این دسته قرار داد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این طرح و رنگ این است که به راحتی می توان وسایل مختلف خانه را در کنار آن قرار داد. رنگ های کرم ، نخودی و سفید نیز از محبوب ترین رنگ ها در انتخاب کف سرامیک هستند.

کاشی کف سرامیکی


اگر به دنبال رنگ های متفاوت و پررنگ تر هستید ، سرامیک های سفالی (قرمز) ، سرامیک های کف خاکستری ، سرامیک های کف مشکی ، سرامیک های کف آبی یا سرامیک های یشمی نیز می توانند گزینه های جذابی برای سرامیک های کف پذیرایی یا سرامیک های کف آشپزخانه باشند. .


آیا سرامیک کف مات بهتر است یا براق؟


سوال شما: من یک بوتیک لباس دارم که اخیراً تصمیم گرفتم دکوراسیون مغازه خود را کاملا تغییر دهم. به نظر شما ، اگر تصمیم بگیرم از سرامیک برای کف مغازه استفاده کنم ، بهترین نوع سرامیک برای کف مغازه چه نوع سرامیکی است؟ بهتر است سراغ سرامیک های مات بروید یا براق؟

پاسخ اجمالی: امروزه استفاده از سرامیک های مات به همان اندازه استفاده از سرامیک های براق در طراحی و دکوراسیون مدرن برای فضای داخلی رایج شده است. ما فکر می کنیم در محیط های پر رفت و آمد که امکان تمیزکاری مداوم سرامیک وجود ندارد ، بهتر است به جای براقیت ، از انواع مدل های سرامیک مات استفاده شود تا لکه ها و آلودگی های کمتری منعکس شود و برخلاف ترافیک. زیبایی آن بیشتر دوام خواهد داشت. به نظر ما کاشی های براق پیشنهاد بسیار خوبی برای فضاهایی است که رفت و آمد کمتری دارند ، مانند فضاهای مسکونی.

انواع سرامیک کف


محصولات سرامیکی علاوه بر استفاده در داخل و خارج از منزل ، برای استفاده در فضاهای صنعتی و تجاری مانند کارخانه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها ، فضای باز ، کارگاه ها ، مراکز اداری ، مغازه ها و بوتیک ها که ترجیحاً مات ، صیقلی و نیمه مناسب هستند نیز مناسب است. صیقل خورده جلا داده شود. این کاشی ها همچنین برای مطابقت با استانداردهای مربوطه بهتر هستند و دارای خاصیت ضد اسیدی هستند.

انواع چیدمان کاشی
انواع طرح های کاشی کدامند؟
سوال شما: لطفا توضیح دهید نوع چیدمان کاشی و سرامیک چیست؟ و چه نکاتی در این مورد وجود دارد؟

پاسخ مرتب: انواع چیدمان کاشی و سرامیک:

کاشی و سرامیک را می توان به روش های مختلف در کنار یکدیگر نصب کرد. در اینجا 4 مورد از رایج ترین مدل های طرح کاشی آورده شده است:

چیدمان ساده و مستقیم ، که یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین چیدمان ها است. به این ترتیب با استفاده از خلاقیت می توان طرح های زیبا و جذابی ایجاد کرد
نوع دیگر چیدمان کاشی چهارخانه است ، استفاده از این نوع چیدمان کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.
استفاده از سیستم طرح زیگزاگ نیز بسیار خلاقانه و خاص است و باعث می شود بسیاری از فضاهای خالی خانه ها دیده نشوند. این نوع چیدمان باعث می شود که چشم مخاطب به سمت کف خانه ها هدایت شود و برای بیننده خسته کننده نباشد.
چینش عمودی همان چیدمان زیگزاگ است با این تفاوت که حرکت چشم بیننده از بالا به پایین و مستقیم است. در حالی که حرکت چشم بیننده در آرایش مورب مورب است.
به طور کلی ، چیدمان کاشی و سرامیک در کنار یکدیگر انواع مختلفی دارد که استفاده از هر یک به خلاقیت شما در این زمینه بستگی دارد.

قیمت کف سرامیک

 

کف سازی پروژه مورد نظر شما انتخاب کردید ، باید خیالتان از کیفیت مطلوب و مرغوبیت راحت باشد. این به هیچ وجه نگران شکستن ، ترک خوردن ، و آسیب دیدن سرامیک در مقابل مقاومت در برابر آب و هوایی و فشارهای وارده بر روی آن نیست.

همه موجودات که هیچ وقت جنس با کیفیت و درجه یک ارزان نیست! مهم این است که قیمت کاشی سرامیک با توجه به کیفیت محصول ، برایتان مقرون به صرفه باشد.

بیشتر بخوانید: اجرت نصب کاشی و سرامیک ، با استادکار حرفه ای مشورت کنید!

اختلاف انواع سرامیک کف با سرامیک دیوار
تفاوت انواع سرامیک کف با سرامیک دیوار چیه؟
سوال شما: طرحی را برای کف تراس انتخاب کردم اما فروشنده گفت که این سرامیک برای دیوار است و مناسب کف نیست. لطفاً توضیح دهید که چه فرقی بین انواع سرامیک کف با انواع سرامیک دیوار وجود دارد؟

پاسخ شما: اختلاف سرامیک کف و دیوار یکی از سوالات رایج مخاطبان چیدانه وجود دارد. پر واضح است که راز این اختلاف در کاربرد هر کدام از نهفته است. برای انواع سرامیک کف به دلیل کاربریاش ، استحکام و مقاومت در برابر فشار و سایش یک ضرورت است و این ضرورت در مورد سرامیک دیوار وجود ندارد. به همین دلیل نیز سرامیک های کف نسبت به سرامیک های دیواری ضخامت دارند. این سرامیک ها نیز به گونه ای ساخته می شوند که در نهایت استحکام مکانیکی و مقاومت سایشی بیشتر و جذب آب کمتری داشته باشند

 



برچسب‌ها: سرامیک ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین کاشی و سرامیک روز دنیا و آدرس ceramictilenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 30
:: بازدید سال : 107
:: بازدید کلی : 469